24 Şubat 2014 Pazartesi

10 Şubat 2014

İlk Çekiliş

Tataaaaa! Bu sıkıcı pazartesi gününü çekilişle renklendirmek istedim kankitellalar! İlk çekilişim olduğu için heyecanlıyım. Gereksiz ıvır zıvırların olduğu çekilişleri sevmiyorum o yüzden olabildiğince herkesin zevkine hitap edebilecek, çeşitli, kullanışlı, kaliteli şeyler olsun istedim. Sevmediğim, kullanışlı olduğunu düşünmediğim bir şeyi asla size hediye edecek değilim. Bugüne kadar bana hiçbir şey çıkmadı, piyangodan son 2 bile tutturamadım hiç:( Şansın ne demek olduğunu bilemiyorum o yüzden. Haydi bakalım kim daha şanslı görelim;) Lütfen yazdıklarımı iyice okuyun sonra anlaşmazlık olmasın canlar.


Neler neler varmııııış?
Dirty Works Body Butter Trio (Kendime de en kısa zamanda alcam bu 3lü mini kremlerden!)
Bourjois BB Gloss 5in1 (Bb kremlerden sonra Bb gloss da çıktı:) Yorumları oldukça iyi!)
The Balm Instain Houndstood Allık (Ben de çok severek kullanıyorum yazısı için tıktık)
Golden Rose Rich Color 05 (Bunu da çok severek kullanıyorum, her kıyafete uyumlu!)
Eklips Makyaj Süngeri (Çok seviyorum,yazısıburda, mutlaka sizin de olmalı diye düşündüm)
Testerlar (Caudalie Divine Legs: yaza saklayın derim;) Priori Idebenone Nemlendirici Krem: Sevdiğim bi marka. Cumlaude Lab Hydralaude Nemlendirici: 4 adet bitirdim bayıldım!)
-Avon 4'lü far paleti (Geçen yaz kendime almıştım. Renklerin hepsine bakıp çok beğenmiştim,pigmentasyonu Yves Rocher gibi. Sadece 1 defa alttaki koyu yeşili kullandım. Sonra çekmecemin arkasında kalmış unutup aynı renkte başka başka farlar alıp kullandım:( Yani neredeyse 0, o yüzden hakkını verebilecek olan şanslı arkadaşa hediye ediyorum)


Zorunlu Tek Şart
Blogumun GFC'den takipçisi olmak(Sağ üstte 'bu siteye katılın' yazan yeri tıklayarak) ve size ulaşabileceğim aktif email adresinizi yorum kısmına yazmanız

Ek Haklar
1. Bloglovin' den takip ederseniz +1
2.Twitter hesabınızda paylaşırsanız +2
3. Blogunuzda fotoğraflı paylaşırsanız +3,

Ek hakları yerine getirenler lüüüütfen bloglovin de hangi isimle takip ettiklerini ve twitter, blogda paylaşım linkini de yazsınlar;) Aksi takdirde ek haklar geçerli olmayacaktır. Bir de kapalı hesap olmaz tabii:)

**Yurtdışına gönderim yoktur.
**Kargo tarafımdan karşılanacaktır.
**Kazanan random.org ile belirlenecektir.
**Kazanan kişi 48 saat içinde dönüş yapmazsa çekiliş tekrarlanacaktır.
**Hesaplar düzenli kontrol edilecek, takipten çıkaran, tweeti silen, blogda paylaşımı silenin ek hakları iptal edilecektir.
**Birden fazla yorum yazmayınız, geçersiz sayılır.
**Ürünlerin Avon paleti hariç hepsi 0, açılmamış, kullanılmamıştır.

Bol katılımlı bi çekiliş olsun inşallah:) Çekiliş 6 Mart 23.00 itibariyle bitecektir:)
Kazananı 8 Mart Kadınlar Günü'nde açıklamaya karar verdim=) Katılımlarınızı bekliyorum kızçelerim!:*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder